Mano Sparnai: Diskusijos / Sparnų gamyba / Sparnas iš stiklo pluošto.


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Sparnų gamyba
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Sparnas iš stiklo pluošto.
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
justas
Kt Sau 17 2013, 04:00
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1620
Sutinku kad pavyzdziai ekstremalus. Del to manau kad pilnai uztexs noselei:

1x90070 {0x90} / 1x (160g/m2 anglies) {45x45} / uzpildas 5mm / 1x (160g/m2 anglies) {45x45}

uznoselinei daliai:

1x90070 {0x90} / 1x 92110 {45x45} / uzpildas 5mm / 1x 92110 {45x45}

galima aisku angli pakeist i:

1x 92110 {45x45} / 1x 92125 {45x45}

bet ten tiek nedaug tos anglies reiks kad kainos tai nepakeis. nors ir svoriu nelabai ten sutaupysit.

92110 laminate weight: 291 g/m²
92125 laminate weight: 500 g/m²

carbon 160 laminate weight: 344 g/m²
Į viršų
Rolandas
Kt Sau 17 2013, 04:27
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
O kam anglis? Manai kad neužteks standumo sukimui? Sparnas sąlyginai storas, trumpas, spyrinis. Kas kita koks nors eleronas.
Jei gaminsim laisvai nešantį-tada tik anglis.
Kokios anglies pluošto kainos? (1m2) Stiklo audinys kainuoja apie 10lt/m2.
Į viršų
justas
Kt Sau 17 2013, 04:37
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1620
Interglas 90070:


NUORODA


Interglas 92110:

NUORODA

Interglas 92125:

NUORODA




carbon 160:


NUORODA


Kaina didesne tik du kartus. Bet tikrai nesakau kad butinai deti ar nedeti. svorio islosit nedaug (bet kita vertus lasas po laso... ) o kaina nedidele.

[ Redaguota Kt Sau 17 2013, 09:23 ]
Į viršų
Juozas
Kt Sau 17 2013, 06:16
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
Truputį apie profilį. Šiandien bandžiau palyginti LS 413 , NACA 63 412 ir NACA 63 415 profilius. LS 413 kiek didesnis keliamosios jėgos koeficientas, be to žymiai efektyvesnis užsparnis. Kai užsparnis 20 procentų profilio stygos ir atlenktas 15 laipsnių, LS 413 maksimalus keliamosios jėgos koeficientas didesnis 0,4 nei NACA 63 profilių. Nuvirtimo charakteristikos taip pat geros. Po srauto nutrūkimo CL mažėja iš lėto.
Gal vertėtų pasidomėti šiuo profiliu.
Panašių charakteristikų profilis LS 417. Kiek man žinoma, jis panaudotas "Merlin".

[ Redaguota Kt Sau 17 2013, 06:18 ]
Į viršų
Andrius
Kt Sau 17 2013, 06:33
Užsiregistravęs dalyvis #26
Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 08:59
Pranešimų: 470
Kiek zinau, plastikas su mediena-prastas derinys,jegu jis apvilktas. Siuo atveju mediena "geria" dregme, ne kviepoja, po kurio laiko sutrunys.
Į viršų
Juozas
Kt Sau 17 2013, 06:48
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996

Andrius rašė ...

Kiek zinau, plastikas su mediena-prastas derinys,jegu jis apvilktas. Siuo atveju mediena "geria" dregme, ne kviepoja, po kurio laiko sutrunys.

Kauno jachtklube buvo sugadintas ne vienas medinis "Drakono" korpusas. Apklijavus stiklo audiniu, per porą sezonų jie supuvo.
Į viršų
Rolandas
Kt Sau 17 2013, 07:05
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Juozas rašė ...

Truputį apie profilį. Šiandien bandžiau palyginti LS 413 , NACA 63 412 ir NACA 63 415 profilius. LS 413 kiek didesnis keliamosios jėgos koeficientas, be to žymiai efektyvesnis užsparnis. Kai užsparnis 20 procentų profilio stygos ir atlenktas 15 laipsnių, LS 413 maksimalus keliamosios jėgos koeficientas didesnis 0,4 nei NACA 63 profilių. Nuvirtimo charakteristikos taip pat geros. Po srauto nutrūkimo CL mažėja iš lėto.
Gal vertėtų pasidomėti šiuo profiliu.
Panašių charakteristikų profilis LS 417. Kiek man žinoma, jis panaudotas "Merlin".

Pradėjau skaityt ir pamačiau kad LS 417 yra GAW-1. Tikrai nevykęs profilis, nuvylęs ne vieną. Jei neklystu, kažkada teigdavo, kad jo Cy max 3,5. Deja tai tik graži pasaka.
Į viršų
justas
Kt Sau 17 2013, 07:13
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1620
Su profiliais tai tikrai neverta eksperimentuot pagal teorija... Ypac gaminant plastikini sparna (medini padarysi nauja o plastikiniui teks ne tik sparna bet ir iranga keist). Geriausia ziuret i jau skraidancius pavyzdzius. Dazniausiai su tais "gerai" kelianciais profiliais yra vienas mazas bet.. dazniausiai ju gerumas (didelis Cy) isgaunamas is uzlenktos uodegos. Kas labai padidina sukimo momenta. O kas kompensuoja dideli sparno sukimo momenta (ypach kilimo metu) ? teisingai. stabilizatorius. katro aerodinamine jega nukreipta zemyn. ir issiskaiciuoja is sparno kel. jegos. taip kad ka sako profilio teorija yr viena.. o realus sparnas ir realus lektuvas daznai visai kas kita..

o ir jei butu tas "auksinis" profilis visi lektuvai su juo vienu ir skraidytu.

[ Redaguota Kt Sau 17 2013, 07:14 ]
Į viršų
justas
Kt Sau 17 2013, 08:18
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1620
Hm.. as sudejau po tuo linku.. ale:

"[ link=manonuoroda][/link]"



bet kazi kodel nerodo..
Į viršų
EG.
Kt Sau 17 2013, 08:35
Užsiregistravęs dalyvis #865
Prisijungta: An Lap 22 2011, 08:12
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 345
Kaip jau minejo Rolandas, L13 Blanik profilis neblogas http://www.ae.illinois.edu/m-selig/ads/afplots/naca632615.gif
Nezinia kaip jis dirbtu su plysiniu uzsparniu. Nereik ziuret profilio su dideliu gaubtumu ir Cy, nes gaubtumas didinasi uzsparniu. Profiliu poliariu visokiu yra, gaila dazniausiai tik teoriniu...
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0746sek,0.0099iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,905kb