Mano Sparnai: Diskusijos / 115 / 115 kg


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
115 kg
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Reno
Kt Kov 31 2011, 04:57
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Kęstutis rašė ...


Reno rašė ...

Vienas iš tipiškų 115 klasės orlaivių į Lietuvą buvo atvežtas jau prieš 2 metus - ZJ-Viera (mes ji praminėme Verute ). Kadangi šio tipo aparatai oficialiai pas mus dar neįteisinti, "Verutę" teko užregistruoti kaip ULO.


Gal galit pabandyt mane išmokyt juo skrist? Nuostolius atlyginsiu ... jei ką



Tai kad jis vis dar ULO, o ne 115-tas. Kaip kad sakė vienas generolas - "voobšče tak logično, no po ustavu - nelzia!"
Į viršų
KL
Kt Kov 31 2011, 09:09
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Dėl pavyzdžio su dviratininkais:
- susidūrus autobusui su dviračiu keleivių šansai išlikti gyviems yra virš 95%,
- susidūrus keleiviniam lėktuvui su 115 lėktuvu keleivių šansai išlikti gyviems yra mažesni už 5%,
- jeigu būtų atvirkščiai, "nelegalūs" dviratininkai būtų šaudomi be perspėjimo.
Aišku, čia tik nuomonė, tokios statistikos nėra.
Nes nėra ir tokios pilnai "asmeniškai atsakingos" klasės.
Visur, kur ji yra, yra ir kolektyvinė atsakomybė kokios nors įgaliotos organizacijos formoje.
Į viršų
KL
Kt Kov 31 2011, 09:23
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Kęstutis rašė ...

Beje, Kęstuti, ką reiškia "kontroliuojami" ?

Šiuo atveju - "savikontroliuojami".
Kontrolės metodai ir mechanizmas buvo aptarti šioje temoje (žr. 20 psl. ir toliau).


[ Redaguota Kt Kov 31 2011, 09:24 ]
Į viršų
KL
Kt Kov 31 2011, 09:53
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Va, ką tik radau - užsienio patirtis ir užsieniečio nuomonė (tik apanglėjusiems):

When I was young a friend and I built a hang glider from cheap materials. I crashed it twice, not having any idea of angle of attack or stall or any other aspect of aerodynamics and the laws of physics, and those two scares were enough to convince me to go get flying lessons. Like some others I could have killed myself, and it's the reason why I make noises when some unsuspecting soul figures he can build something cheap and fly it without using the huge knowledge base available or getting a license or anything. The Wright Brothers did that out of necessity (no knowledge base) and crashed several times, one of them eventually dying in a crash but we, a hundred years later, would be stupid to repeat the same mistakes.
Į viršų
Mikas M.
Pn Bal 01 2011, 08:19
Don't drink & drive, better smoke & fly
Užsiregistravęs dalyvis #680
Prisijungta: Pr Lap 08 2010, 09:03
Pranešimų: 140
O kazkur ejo kalba apie tai, kad su 115 paleist savamokslius "piratus" ?
Į viršų
NNN
Pn Bal 01 2011, 08:23
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Vakar išgirdau įdomų pasiūlymą iš ... CAA direktoriaus (du kartus perklausiau, kas skambina ... negalėjau patikėt ...).

Jis kviečia mane ir dar kelis asmenis (manau, kad keletas aktyviausių šio forumo dalyvių greit sulauks skambučių iš jo) atvykt balandžio 5d., antradienį (po posėdžio SM dėl transponderių) ir aptart mūsų įdarbinimo CAA klausimą. Šios komandos funkcija CAA būtų eksperimentinės klasės orlaivių įstatyminės bazės tvarkymas (konsultavimas?), adekvatumo mūsų veiklai principais.

Pasiūlymą priėmiau, nežinau, kaip reaguos kiti ...

Įdomu, ar ne?


Į viršų
vytautas 42
Pn Bal 01 2011, 08:28
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2362
Kęstutis rašė ...

Vakar išgirdau įdomų pasiūlymą iš ... CAA direktoriaus (du kartus perklausiau, kas skambina ... negalėjau patikėt ...).

Jis kviečia mane ir dar kelis asmenis (manau, kad keletas aktyviausių šio forumo dalyvių greit sulauks skambučių iš jo) atvykt balandžio 5d., antradienį (po posėdžio SM dėl transponderių) ir aptart mūsų įdarbinimo CAA klausimą. Šios komandos funkcija CAA būtų eksperimentinės klasės orlaivių įstatyminės bazės tvarkymas (konsultavimas?), adekvatumo mūsų veiklai principais.

Pasiūlymą priėmiau, nežinau, kaip reaguos kiti ...

Įdomu, ar ne?




Įdomu , tik turbūt derėtų nepamiršt , kad šiandien balandžio 1 , ar ne , Kęstuti ?
Į viršų
KL
Pn Bal 01 2011, 09:07
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Makaroonas: O kazkur ejo kalba apie tai, kad su 115 paleist savamokslius "piratus" ?

Būtent toks ir buvo Kęstučio pasiūlymas.

Kęstutis: O kam ta organizacija apskritai reikalinga? Kam reikalinga kolektyvinė atsakomybė mėgėjiškos aviacijos veikloje apskritai? Demokratinės santvarkos principas yra - individuali laisvė su individualia atsakomybe. Kolektyvinė atsakomybė yra diktatoriškos santvakros principas.

Taigi, mano siūlymas - palikt 115 klasę individualiai atsakomybei: pats įsigyja, ar pasigamina, pats mokosi, pats prižūri techninę būklę ir pats už visa tai atsako.

Dėl to ir vyksta ši diskusija.
Gal aš jį blogai supratau?
Į viršų
KL
Pn Bal 01 2011, 09:22
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Kęstuti, gal ten ne iš CAA, gal iš ministerijos skambino?
"Adekvatumo principų" ten didesnis deficitas...


Į viršų
NNN
Pn Bal 01 2011, 10:11
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Kažkaip per greitai Jūs mano melą išaiškinot

Matyt mano sufantazuota situacija tikrai yra iš mokslinės fantastikos srities

Su šventėm
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1003sek,0.0245iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,937kb