Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / NASA aviacijos incidentų pranešimo sistema


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
NASA aviacijos incidentų pranešimo sistema
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Valdas-Fox
Pr Spa 05 2015, 11:37
ValdasFox
Užsiregistravęs dalyvis #636
Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23
Pranešimų: 387

KL rašė ...

O aš manau, kad pranešimas gali išgelbėti Jono, Petro ir dar kelių žmonių gyvybes.


Gal galima plačiau? Kokiu būdu?
Į viršų
PovilasK
An Spa 06 2015, 12:22
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 739
Būkim biedni, bet teisingi: pilotai paprastai gyvybes padžiauna ne dėl technikos trūkumų, o pervertinę savo kvalifikaciją.
Rizika auga >300 valandų, didžiausias pavojus - ~1000. Tas pats - kiek žinau - galioja ir didžiojoje aviacijoje.

Dėl puslapio/elektroninės komunikacijos: buvo tokia mintis, tik kita versija.
Kadangi el. paštu pasiekiam kiekvieną pilotą - galima padaryt anoniminę apklausą sezono gale: kiek valandų priskraidėt, kokių nuotykių buvo, etc. Tačiau jei tai susives į "CAA fiksuojama situacija smarkiai skiriasi nuo ULOPF, reikia imtis griežtesnių priemonių" - tai pritariu Valdui - toks darbas praranda prasmę: žmonės nepildys tų klausimynų.

Manau, jog šiandieną reikia sustoti, žengti žingsnį atgal, pažiūrėt ką daro CAA ir pagalvot, ką patobulinti, kas gali padėt (pvz LAK, LAF).

Jei aviacijos įstatyme parašyta: COR (centriniam orlaivių registre) esančių orlaivių priežiūrą vykdo CAA, atsakingi CAA -
OK - mažinam CAA atsakomybę: kuriam nacionalinį ULO registrą, perkeliam ten vienviečius ULO/MKO, įrašydami: už ULOPF registre esančių orlaivių techninę būklę atsakingas savininkas, priežiūra atliekama pagal orlaivio žurnalą.

Pradeda kaip obuoliai krist iš dangaus - stabdom. Nepradeda - galvojam toliau, kaip čia to darbo susimažinti...

[ Redaguota An Spa 06 2015, 12:22 ]
Į viršų
Tinklalapis
Dovydas_S
An Spa 06 2015, 08:38
Dovydas_S
Užsiregistravęs dalyvis #209
Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58
Pranešimų: 487
Va būtent ,kad didžioji dalis avarijų didesnių ar mažesnių įvyksta dėl piloto huliganavojimo arba durnumo ,arba per didelio atsipalaidavimo. Jeigu avarijoje pilotas nežūva ,tai dažniausiai priežastys yra žinomos iškarto išlindus iš sudaužyto lėktuvo ar skraidyklės. Todėl ir žmonės nepraneša nes nėra ką tirti ir taip viskas aišku. Pranešimas tai reikštų tik papildomas problemas, kam jos ?
ULOPF manau pasiekia apie 90proc. informacijos apie avarijas ar incidentus, CAA abejoju ar 10 proc. gauna jos.
Dėja tokia realybė , ir priežastys aiškios , vien pažiūrėjus apklausą apie CAA darbą , kurį žmonės vertinama labai neigiamai .
Į viršų
NNN
An Spa 06 2015, 09:02
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Kaip visuomet - apie langus ir šviestuvus, o ne apie pamatus.

CAA autoritetas aviatorių tarpe labai žemas, pasitikėjimas senai prarastas, o pasitikėjimą lengviau prarast, nei vėl susigražint.

Kol CAA nebus pasitikima, tol ši diskusija neturės prasmės.

Žinoma - priverst visuomet galima, tačiau ne įgyt autoritetą bei pasitikėjimą.

Todėl ULOPF ir turi 90% informacijos, nes ULOPF specialistai (o ULOPF specialistai yra kiekvienas pilotas) turi žinių, įgūdžių ir, svarbiausia, teisingą požiūrį į ULO veiklos specifiką (visa tai vadinama kompetencija), gyvuoja ilgiau, nei CAA ir gali patart, padėt, ir rekomenduot, kaip ateity išvengt klaidų, kur ir kaip pigiau ir kokybiškiau susiremontuot orlaivį. Ar gali visa tai atlikt CAA? Ne, negali, nes neturi nei specialistų, nei patirties, nei tuo labiau požiūrio (t.y. kompetencijos).

Šis mano komentaras yra asmeninė nuomonė, neatspindinti ULOPF bendruomenės, ar tarybos nuomonės.




[ Redaguota An Spa 06 2015, 09:04 ]
Į viršų
Rolandas
An Spa 06 2015, 09:36
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Ir dar vienas dalykas. Net po rimtos avarijos nevykdomas tyrimas arba daroma jo imitacija-pvz dėl AN 2 katastrofos jūroje.
Parodykit kur yra viešai prieinamos paskutinių metų avarijų tyrimų ataskaitos, išvados ir rekomendacijos?
Jei rimti tyrimai ir buvo atliekami, tai tik pačių pilotų-galiu pateikt ne vieną pavyzdį.

CAA puslapyje ir mūsų forume ne vėliau kaip dvi savaitės po įvykio turėtų būti bent preliminarus viešas avarijos tyrimas. Atsiradus naujų aplinkybių jį galima patikslint.

Kol to nebus, tikrai nesitikėkit geranoriškumo ir bendradarbiavimo. Nėra prasmės tai daryti.

Į viršų
NNN
An Spa 06 2015, 09:59
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
KL rašė ...

Tai, kad Lietuvoje vengiama pranešinėti apie įvykius, yra vieša paslaptis. Dėl to gaunam užklausimus net iš EASA. O ką kalbėti apie eksperimentinius? Dažniausiai sužinom apie įvykius iš DELFI-o.
Tai atrodytų keista, nes kol kas nežinau nei vieno atvejo, kad pranešęs būtų kaip nors nukentėjes. Nėra tokios atsakomybės. Atvirkščiai, kiek žinau, už įvykio nuslėpimą yra straipsnis. Jau nekalbant apie tai, kad CAA neturi teisės tirti įvykių.
Čia gal "litovco" instinktai išlikę - patyliukais susitvarkyti ir slėptis kol galima nuo valdžios. Bet ULOPF tai sava organizacija.
Nesenai tikrinau vieną ULO - liemuo, važiuoklė aiškiai deformuoti, gavę smūgį, savininkas, aišku, nieko nežino. O kiek "patrumpintų" sraigtų, "grubių tupdymų" su "nežymiais pažeidimais", kai reikia remontuoti nulaužtus sparnus...
O kalbam apie pilną pasitikėjimą ir tinkamumo skraidyti deklaracijas...


Kas čia per instinktai ir kas tie "litovcai"?
Į viršų
KL
An Spa 06 2015, 10:52
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Nujo, gerai aptarem "NASA aviacijos incidentu pranesimo sistema"...
Bet kuri konkreti tema baigiasi nekonkreciu sudo pylimu "ant valdzios"
Keli reksniai, isreiskiantys "visos tautos valia" gali "uzvemti" visus argumentus ir konkrecius pasiulymus.
Tokios "diskusijos" visiskai neefektyvios ir nenaudingos nei vienai pusei. Delfio lygis. Jeigu kam idomu ar reikia konkrecios informacijos, rasykit asmeniskai.
Ir dar - mano sritis yra orlaiviai, jais labiausiai ir domejausi. Bet pagal jus (ir pagal statistika) dauguma avariju ivyksta del zemos pilotu kvalifikacijos ir "huliganavojimo". O kas prisieme atsakomybe uz ULOPF pilotu kvalifikacija ir kontrole? Ar CAA reikia susirupinti ir sia sritim?
Jeigu ULOPF pasirinks tapti uzdara sekta, kurios vienintelis tikslas ir galimybe bus kolioti valdzia ir kelti jai ultimatumus, tai niekas is isores to nesustabdys. As manau (ir zinau), kad ten yra pakankamai adekvacios liaudies, kuri nori daugiau.
Su tuo ir atsisveikinu siam forume.
Skraidykit saugiai.
Į viršų
NNN
An Spa 06 2015, 12:51
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
KL rašė ...

Nujo, gerai aptarem "NASA aviacijos incidentu pranesimo sistema"...
Bet kuri konkreti tema baigiasi nekonkreciu sudo pylimu "ant valdzios"
Keli reksniai, isreiskiantys "visos tautos valia" gali "uzvemti" visus argumentus ir konkrecius pasiulymus.
Tokios "diskusijos" visiskai neefektyvios ir nenaudingos nei vienai pusei. Delfio lygis. Jeigu kam idomu ar reikia konkrecios informacijos, rasykit asmeniskai.
Ir dar - mano sritis yra orlaiviai, jais labiausiai ir domejausi. Bet pagal jus (ir pagal statistika) dauguma avariju ivyksta del zemos pilotu kvalifikacijos ir "huliganavojimo". O kas prisieme atsakomybe uz ULOPF pilotu kvalifikacija ir kontrole? Ar CAA reikia susirupinti ir sia sritim?
Jeigu ULOPF pasirinks tapti uzdara sekta, kurios vienintelis tikslas ir galimybe bus kolioti valdzia ir kelti jai ultimatumus, tai niekas is isores to nesustabdys. As manau (ir zinau), kad ten yra pakankamai adekvacios liaudies, kuri nori daugiau.
Su tuo ir atsisveikinu siam forume.
Skraidykit saugiai.

Į viršų
Rolandas
An Spa 06 2015, 08:00
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
KL rašė ...



Su tuo ir atsisveikinu siam forume.
Skraidykit saugiai.

Labai gaila. KL vienintelis CAA valdininkas, bendraujantis forume. Tačiau nesusikalbėjimo dūmai akis graužia, tad tenka atsisveikinti.
O juk CAA yra tik mūsų pasamdyta ir finansuojama organizacija, kuriai pavestas skrydžių saugumas. Dėl per didelio susireikšminimo ir kompetencijos stokos virtusi visagaliu drakonu...
Į viršų
Valdas-Fox
An Spa 06 2015, 08:27
ValdasFox
Užsiregistravęs dalyvis #636
Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23
Pranešimų: 387
Kas įdomiausia KL, sulaukęs kritikos, netgi nesavo atžvilgiu, neasmeninės, paėmė ir pasitraukė iš viešosios erdvės. Kaip ir visiškai natūrali reakcija, tik kodėl iš pilotų tuo pačiu metu reikalaujama viešai barstytis galvas pelenais? Ar nebus čia kaip toje vokiškoje patarlėjė: "apie vandenį pamokslauti, o pačiam gerti vyną "?
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0800sek,0.0099iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,921kb