Mano Sparnai: Diskusijos / Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai / Rolandas Kalinauskas


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
JonasKr
Pr Lap 16 2009, 10:33
skrendam
Užsiregistravęs dalyvis #306
Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 1558
Trumpai: RK-7 - trys egzemplioriai pagaminti ir dar trys statomi. Pirmas lietuviškas serijinis mėgėjiškas lėktuvas...
O užsispyrę visi trepsi, kad tai neįmanoma - žiūr. buksų tema...
Į viršų
Stanislovas
An Lap 17 2009, 09:41
Užsiregistravęs dalyvis #117
Prisijungta: Kt Geg 15 2008, 08:52
Vieta: Paklaniai, Raseinių sen.
Pranešimų: 3412
Fotografijose rusiškame forume pavaizduotas lėktuvas yra dar nebaigtas, bandymų stadijoje (2006 m. rugpjūčio mėn.)
Tai 2007 07 16 dieną CAA įregistruotas MKO LY-MAS.
Gamintojas: Stanislovas Algirdas Keparutis, gamintojo suteikta žyma „Martynas“, orlaivio serijos Nr. 001.
Lėktuvą tveriant gabumus ir energiją sudėjo AA Svajūnas Dubinskas, Albertas Pikčius, Stasys Čepaitis, Edmundas Žylius bei Stanislovas Keparutis.
Turintys klausimų skambinkite tel: +370 686 47286

[ Redaguota Kt Lap 26 2009, 12:52 ]
Į viršų
JonasKr
An Lap 17 2009, 10:42
skrendam
Užsiregistravęs dalyvis #306
Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 1558
a tai kada juo skrisim?
Į viršų
Stanislovas
An Lap 17 2009, 11:06
Užsiregistravęs dalyvis #117
Prisijungta: Kt Geg 15 2008, 08:52
Vieta: Paklaniai, Raseinių sen.
Pranešimų: 3412
Šiuo metu "Martynas" Kėdainiuose. Dar trūksta kelių valandėlių iki pilnos laimės... , o tada tai jau skrisim, skrisim...
Į viršų
Albertas
An Lap 17 2009, 02:54
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1017
Aciu Dievui, o as galvojau jau numiro AP2 'Martynas,labai gaila butu,daug laiko ir sveikatos paaukojau jo konstravimui,bet tai jau atskira tema,Cia kalbame apie Rolando kurinius,apie Martyna Stanislovai galime kitur pasikalbeti jei tau tai aktualu.Anksciau sakydavo bukim biedni ,bet teisingi,dabar tiktu buk turtingas,bet teisingas ir nesistenk irodyti kads zeme cemodano formos,pats puikiai zinai kad taip nera.Linkiu sekmes skraidant,ypac 'Martynu'
Į viršų
Stanislovas
Tr Lap 18 2009, 03:54
Užsiregistravęs dalyvis #117
Prisijungta: Kt Geg 15 2008, 08:52
Vieta: Paklaniai, Raseinių sen.
Pranešimų: 3412

Albertas rašė ...

Aciu Dievui, o as galvojau jau numiro AP2 'Martynas,labai gaila butu,daug laiko ir sveikatos paaukojau jo konstravimui,bet tai jau atskira tema,Cia kalbame apie Rolando kurinius,apie Martyna Stanislovai galime kitur pasikalbeti jei tau tai aktualu.Anksciau sakydavo bukim biedni ,bet teisingi,dabar tiktu buk turtingas,bet teisingas ir nesistenk irodyti kads zeme cemodano formos,pats puikiai zinai kad taip nera.Linkiu sekmes skraidant,ypac 'Martynu'


Negali numirti tai, ko nėra. Jei apie "Martyną", tai jis gyvas.
Į viršų
Albertas
Tr Lap 25 2009, 07:38
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1017
Kadangi čia ne Keparučio asmeninis albumas, galiu Rolandai atsakyti į tavo klausimą dėl naujojo dviviečio lėktuvo su G10 varikliu.Nors variklis bus sunkesnis[su reduktoriumi ir propeleriu max 72kg] už Rotax 582,tačiau sparnų svoris 50kg,Martyno AP2 68kg,uodegos plokštumos iki 7kg,AP2 11kg,uodeginis vamzdis Ap2 13kg,šito 8kg.Be to ,kaip sakiau ,liemens ferma siauresnė,nebus dvigubo valdymo ir AN-2 sėdynės .Lengvesnė ir važiuoklė,jei AP2 pagrindinė 12kg,o priekinė5-6kg,tai šio lėktuvo pagrindinė bus su visais stabdžiais ir 4 sluoksnių padangomis iki 10kg,o valdoma ir su amortizacija priekinė tik iki 4kg.Nebus ir 4 išimamų durelių,normaliam naudotojui pilnai užtenka ir 2-jų, net ir platesnių vienų.Mažiau valdymo traukių ir svirčių,nes nebus atskirai valdomų užsparnių,jų funkciją atliks papildomas mechanizmas palenkiantis flaperonus zemyn,kaip Žaibe buvo.Nebus nieko nereikalingo,nors tam yra numatyta net 15kg!Taigi pabandom suskaičiuot 18+5+4+4+2+2=37kg!Realiai tiek gal neišeis palengvinti,bet 20kg tai tikrai, aš tuo neabejoju.Tiesa ,pamiršau dar Martyno nosyje vežiojamą balastą,apie 6kg žemės ūkyje naudojamus noragus? Projektuojant Martyno centruotę gavau klaidingus variklio svorio duomenis[10kg paklaida]Jau pradedu galvot, kad net 30kg galima lengvesnį padaryt.Kiek pavyks pamatysim pavasarį.

[ Redaguota An Grd 01 2009, 04:46 ]
Į viršų
Rolandas
Tr Lap 25 2009, 07:52
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5572
Grazu, lauksim. Taciau negailestingi Merfio desniai patikrinti praktikoje sako kad dalimis susvertas lektuvas 10-15% lengvesnis nei sveriamas surinktas.
Į viršų
Nerijus Korbutas
Tr Lap 25 2009, 10:07
Puslapio įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #1
Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23
Vieta: Raseiniai. Lietuva
Pranešimų: 1797
Albertai susikurk savo temą, nes keliauji kaip tas čigonas per visą forumą ir nors neterši, bet rašai nevisada tam tinkamose temose.
Žiū Rolando tema, jau nelabai panaši į Rolando, pirmai Stasys su Martynu eterį užgrobė, dabar Albertas su savo naujuoju...
Tikrai neprašau per daug ar neįmanomo - tik trupučio tvarkos.
Tai galioja visiems
Į viršų
Albertas
Tr Lap 25 2009, 10:36
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1017
Na va,ir vėl neįtikau, šį kartą Nerijui? Rolandai, gausi parašyti man savo Skype adresą,čia jau kalbėt neduoda...
O jeigu rimtai,negi dėl vieno atsakymo reiktų atsidaryti naują temą?Rolandas klausė,jo temoje ir atsakiau.Nebent Rolandas pyksta kai su juo kalbiesi?Aš taip nemanau
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0661sek,0.0064iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,902kb