Mano Sparnai: Diskusijos / Variklių skyrius / 95AJ keturtaktis UL260i


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
95AJ keturtaktis UL260i
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Saulius P
Št Vas 06 2010, 11:18
Užsiregistravęs dalyvis #437
Prisijungta: Tr Lie 22 2009, 04:46
Pranešimų: 634
http://www.ulpower.com/
Į viršų
justas
Sk Vas 07 2010, 11:04
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1621
na gal bus daugiau konkurencijos rotaxui, nes gi niex neuzugina taip kainos kaip konkurencijos nebuvimas.
Į viršų
vytautas 42
Sk Vas 07 2010, 12:54
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
konkurencija sveikas dalykas , bet galvojat , kad sitas bus pigesnis ? as tai kazkaip tuo abejoju
Į viršų
Arunas
Sk Vas 07 2010, 01:20
sirvis
Užsiregistravęs dalyvis #214
Prisijungta: Pn Rgs 12 2008, 09:18
Pranešimų: 96
Tai kad sitas jau dabar 12400 eur. O rotax 912 turbut be ~20000 eur nenupirksi.
Į viršų
Albertas
Sk Vas 07 2010, 02:38
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1004
O kas trukdo naudoti automobilinius Suzuki,Subaru,Honda variklius.Jie bent penkis kart pigesni nei Rotax-912,o pdevėti ir 10 kartų?
Tarp kitko šitas variklis labai jau užneša į 2l volksvageno...
Į viršų
justas
Sk Vas 07 2010, 03:16
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1621
Albertai panasu kad diskusija del automobiliniu varikliu vel ant to pacio greblio lipa. Automobiliniu varikliu taip zmoniskai ir nepritaiko niex. o jei pritaiko jie pasidaro nebe automobiliniai. ir kiek besneketumet nepaimsit jus to automobilinio variklio , neuzdesit ant skraidancio aparato ir be didesnio vargo nenuskrisit. Kiek buvo bandymu ir is visu nieko gero neisejo. honda bande, subaru bande dar kruva kitu bande bet taip i gamyba ir neuzsuko.
Į viršų
vytautas 42
Sk Vas 07 2010, 04:41
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
tai tada gal kas paaiskintu kuo konkreciai jau taip smarkiai skiriasi aviacinis variklis nuo neaviacinio ? as nekalbu apie rimtus lektuvus , o apie mazus skudurinukus . na niekaip man nedaeina kuo jau toks ypatingas rotax 503 ? kodel jo negalima sekmingai pakeisti keturtakciu motociklo varikliu ? mano manymu tai eilinis dvitaktis motoras , tik neaisku uz ka mokami tokie dideli pinigai - ar uz daikta ar uz pavadinima ? juolab , kad kai ka girdejau , kad tie 503 surinkinejami lenkijoje . arba kad ir 912 rotax , jei jo kaina 20000 eur , uz ka mokami tokie pdideli pinigai ? man atrodo tik uz pavadinima . puiukiai galima pritaikyt ir automobilini ir motociklo varikli ir nereikia dejuot kad atsiranda neissprendziamu problemu - tiesiog esme pinigines storyje
Į viršų
vytas
Sk Vas 07 2010, 05:00
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966
chebra,kai verda ginčas,tai labai nekoks argumentas yra tarnyba VBS(viena bobutė sakė)Nei 503 surinkinėjamas Lenkijoje,nei 912 kainuoja 20000. EUR.O ir žinodami realias Rotaxų ir auto variklių kainas ,vertinate ne objektyviai:neatsižvelgiate nei į tai,kad Rotaxus brangiau nuperki,bet neįdėdamas jokių papildomų nei finansinių,nei darbo,nei laiko išteklių dedi į skraidymo aparatą ir saugiai bei patikimai skrendi.Gi su automobiliniais įdėjęs dar lėšų(kurių kažkodėl nevertinat) darbo ir laiko,rezultate gaunat praktiškai vienetinį gaminį,praktikoje neišbandytą ir ne visada patikimą.
Net ir šis variklis,kurį aptarinėjame nelabai įstengs konkuruoti su Rotax 912,nes kaina skiriasi labai nedaug,o pasitikės pirkėjas juo kai vienas kitas šimtas tokių variklių parodys ką gali pabuvę eksploatacijoje kelis metelius.

[ Redaguota Sk Vas 07 2010, 05:02 ]
Į viršų
Marius
Sk Vas 07 2010, 05:04
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892

justas rašė ...

Automobiliniu varikliu taip zmoniskai ir nepritaiko niex. o jei pritaiko jie pasidaro nebe automobiliniai. ir kiek besneketumet nepaimsit jus to automobilinio variklio , neuzdesit ant skraidancio aparato ir be didesnio vargo nenuskrisit. Kiek buvo bandymu ir is visu nieko gero neisejo. honda bande, subaru bande dar kruva kitu bande bet taip i gamyba ir neuzsuko.


O kam nepavyko pritaikytti automoboilinio variklio? Nebent rankos is uzp..... io dygsta.
Ir prie ko cia automobiliniai ar neautomobiliniai.........kaip cia taip skirstot?
As tai suprantu taip, kad jei jis ant automobilio, tai automobilinis, jei ne, tai jau neautomobilinis.
O del tu vargu, tai jie prasideda tada kai is to variklio nori padaryti nezinia ka, tu uzdek ji ir skraidyk!!!
Į viršų
vytas
Sk Vas 07 2010, 06:38
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966
šia tema jau ginčytasi šimtus kartų,nors visi supranta,kad šaknys yra PINIGUOSE.Paimkim tokį atvejį iš fantastikos srities,bet atspindintį realybę:
tarkim jums pasiūlo auto variklį-Suzuki,Subaru ar pan už 500 litų ir Rotax 912 už 5000 litų.Manau pasirinkimas būtų aiškus-nors 912 ir būtų 10 kartų brangesnis,bet jis mūsų kišeniui būtų įperkamas.Ar beįrodinėtų kas ,kad auto varikliai ne prastesni už Rotaxus??
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0783sek,0.0114iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,892kb