Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / "Riebūs" ULO, arba 450 kg riba


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
SKR LT
An Bal 12 2011, 12:30
Užsiregistravęs dalyvis #256
Prisijungta: Kt Lap 06 2008, 09:59
Pranešimų: 334
Dėkoju už gražius atsiliepimus apie Skyranger. Džiugu, kad tampame pakantūs vieni kitiems.
Gerb. Kęstuti L., visgi, kokio reik dokumento, kad Skyranger taptų "gamyklinis" be dilerio pagalbos?
Į viršų
JonasKr
An Bal 12 2011, 08:20
skrendam
Užsiregistravęs dalyvis #306
Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 1558
Rolandai, skrendam į Šilutę.
Į viršų
Rolandas
An Bal 12 2011, 08:47
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558

JonasKr rašė ...

Rolandai, skrendam į Šilutę.

Kada? .... gal po pietų...
Lėktuvas mažumėlę neskrendantis. Pavasariniai darbai tskant.
Į viršų
KL
An Bal 12 2011, 12:40
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
SKR LT rašė ...

Dėkoju už gražius atsiliepimus apie Skyranger. Džiugu, kad tampame pakantūs vieni kitiems.
Gerb. Kęstuti L., visgi, kokio reik dokumento, kad Skyranger taptų "gamyklinis" be dilerio pagalbos?


Lietuvoje nieko nereikia, nes KJ tuo pasirūpino iš anksto. Prie ULOPF taisyklių yra priedas-sąrašas orlaivių, kurie pardavinėjami nesumontuoti, bet LR laikomi "gamykliniais". Ten yra ir Skyranger-is.
Reiktų atskirai pasirūpinti, jeigu norėtumėt turėti MKO Ranger-į.
Į viršų
SKR LT
Tr Bal 13 2011, 07:06
Užsiregistravęs dalyvis #256
Prisijungta: Kt Lap 06 2008, 09:59
Pranešimų: 334
Dėkoju KL už paaiškinimą.
Į viršų
Rolandas
Pr Bal 25 2011, 10:19
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Beklausydamas pasipiktinusių balsų apie per riebius ULO ir sunkias muilines, turėdamas galimybė paardyti vieną iš muiliniausių muilinių, pasvėriau jos aukštumos vairą. Vairas visas plastikinis,tvirtas, tvirtu paviršiumi, skirtas dideliems greičiams. Pasvėriau ir vienos iš kultūringiausių konstrukcijų-L13 drobele dengtą aukštumos vairą, juos kartu nufotkinau. Klausimas kolegoms-kiek konkrečiai sveria šie vairai, kuris iš jų sunkesnis-bent apytikriai.


Į viršų
justas
An Bal 26 2011, 12:08
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1620
Manau kad 2.5-3 kg prie 4-5 kg muilines naudai .
Į viršų
Algirdas L
An Bal 26 2011, 08:12
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 532
Puse kilogramo lengvesnis blanikinis
Į viršų
Rolandas
An Bal 26 2011, 09:35
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Puiku, kas dar? Vienas vairas už kitą lengvesnis beveik 2 kartus.
Laužykit mąstymo stereotipus.
Į viršų
bence
An Bal 26 2011, 11:01
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
kiek pamenu gincas buvo del bendros skridimo mases, o ne atskiru lektuvo daliu
Į viršų
Tinklalapis
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0720sek,0.0080iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,911kb