Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
"Riebūs" ULO, arba 450 kg riba |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
SKR LT |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #256 Prisijungta: Kt Lap 06 2008, 09:59Pranešimų: 334 | Dėkoju už gražius atsiliepimus apie Skyranger. Džiugu, kad tampame pakantūs vieni kitiems. Gerb. Kęstuti L., visgi, kokio reik dokumento, kad Skyranger taptų "gamyklinis" be dilerio pagalbos? | ||
Į viršų | | ||
JonasKr |
| ||
skrendam Užsiregistravęs dalyvis #306 Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 1558 | Rolandai, skrendam į Šilutę. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | JonasKr rašė ... Rolandai, skrendam į Šilutę. Kada? .... gal po pietų... Lėktuvas mažumėlę neskrendantis. Pavasariniai darbai tskant. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | SKR LT rašė ... Dėkoju už gražius atsiliepimus apie Skyranger. Džiugu, kad tampame pakantūs vieni kitiems. Gerb. Kęstuti L., visgi, kokio reik dokumento, kad Skyranger taptų "gamyklinis" be dilerio pagalbos? Lietuvoje nieko nereikia, nes KJ tuo pasirūpino iš anksto. Prie ULOPF taisyklių yra priedas-sąrašas orlaivių, kurie pardavinėjami nesumontuoti, bet LR laikomi "gamykliniais". Ten yra ir Skyranger-is. Reiktų atskirai pasirūpinti, jeigu norėtumėt turėti MKO Ranger-į. | ||
Į viršų | | ||
SKR LT |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #256 Prisijungta: Kt Lap 06 2008, 09:59Pranešimų: 334 | Dėkoju KL už paaiškinimą. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Beklausydamas pasipiktinusių balsų apie per riebius ULO ir sunkias muilines, turėdamas galimybė paardyti vieną iš muiliniausių muilinių, pasvėriau jos aukštumos vairą. Vairas visas plastikinis,tvirtas, tvirtu paviršiumi, skirtas dideliems greičiams. Pasvėriau ir vienos iš kultūringiausių konstrukcijų-L13 drobele dengtą aukštumos vairą, juos kartu nufotkinau. Klausimas kolegoms-kiek konkrečiai sveria šie vairai, kuris iš jų sunkesnis-bent apytikriai. | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1621 | Manau kad 2.5-3 kg prie 4-5 kg muilines naudai . | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 533 | Puse kilogramo lengvesnis blanikinis | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Puiku, kas dar? Vienas vairas už kitą lengvesnis beveik 2 kartus. Laužykit mąstymo stereotipus. | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1535 | kiek pamenu gincas buvo del bendros skridimo mases, o ne atskiru lektuvo daliu | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System