Mano Sparnai: Diskusijos / Variklių skyrius / ROTAX 462 UL diagnostika


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
ROTAX 462 UL diagnostika
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
vytas
Kt Rgp 16 2012, 04:12
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966

vytas rašė ...

Jo su karbais pasimoviau-senuose manualuose visur rašo Bing 36, ant visų dvitakčių Rotax,vėliau pervadino Bing 54...
Siūlau vistik pabandyt pastatyt adatą taip,kaip reikia ir žiūrėt ,kas vyksta.Juk nesudėtinga,taipogi pasitikrint plūdinės kameros adatą.

Į viršų
PovilasK
Kt Rgp 16 2012, 04:46
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 739
vytas rašė ...

vytas rašė ...

Jo su karbais pasimoviau-senuose manualuose visur rašo Bing 36, ant visų dvitakčių Rotax,vėliau pervadino Bing 54...
Siūlau vistik pabandyt pastatyt adatą taip,kaip reikia ir žiūrėt ,kas vyksta.Juk nesudėtinga,taipogi pasitikrint plūdinės kameros adatą.




Aha, 36 ir 54 - manual'e rašo: BING 36 mm. Už 10 puslapių - BING 36. Tada - prie karbo apibūdinimo: ROTAX 462UL use BING 54 with 36 mm intake.. etc. Internete - panašus bardakas.
Niekur neradau "bing 36" - darau prielaidą, kad tokio ir nėra.

Dėl adatos padėties - tikrai pažaisiu, matuodamas slėgius ir temperatūras, stebėdamas sūkius. Gal dar pavyks liambda zonda gauti.

Plūdinė adata laiko - turiu skolintą naują ir seną, abi po nedideliu slėgiu iš kompresoriaus gyvena OK, tačiau patikrinsiu su manometru. Ačiū už idėją.

Šiaip - jei perpylinėtų - labai kristų temperatūra. Perpylimą nesunku simuliuoti "švirkštu" (špricu).

[ Redaguota Kt Rgp 16 2012, 04:47 ]
Į viršų
Tinklalapis
AR
Kt Rgp 16 2012, 05:14
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
PovilasK rašė ...


Duoda ~100 Kg traukos (stiprus vėjas vakar sąlygojo matavimo rezultatą). Įdomumo dėlei nuėmus rezonansinį - 80 kg. Rezonansinis buvo nuimtas įtarus, kad variklis dirba ties rezonansinų sūkių riba, ir, truputį pašilus, išeina iš tos zonos. Teorija nepasitvirtino: be rezonansinio apskritai nevysto sūkių.


Bet gal be rezonansinio nebuna sukiu kritimo problemos? As visgi pabandyciau kaip dirba su paprastu duslium arbe is bedos - is viso be duslintuvo.
Į viršų
inžinierius
Kt Rgp 16 2012, 05:40
Užsiregistravęs dalyvis #301
Prisijungta: Kt Sau 01 2009, 06:51
Pranešimų: 93
Gerb., PovilasK, patarimas - kol dar ne vėlu, negadinti gero daikto (aukštimačio ). Įsiurbimo kolektoriuje slėgio (išretėjimo) pokyčiai dinaminiai (dažnuminiai), aukštimačio matavimo mechanizmas tokiems nepritaikytas ir netinkamas , nes per didelės inertinės perkrovos (nėra slopinimo - glicerino), ne bent jį po to išmesite. Tam yra specialūs variklių diagnostiniai vakuumetrai. Iš to ką išdėstėte aukščiau, peršasi išvada - netinkamas mišinio riebumas (tam tikrais momentais). Dažniausia bėda t.y. netinkamas kuro ir oro santykis. Pradėti reikia nuo kuro kokybės ir karbiuratoriaus. Nepamiršti ir degimo šakos diagnostikos (jeigu kaip tvirtinate "mechanika" tvarkoje). Trumpai tiek.
Į viršų
Algis
Pn Rgp 17 2012, 11:07
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1981
Na sugadinti aukštimačio neišeis. Aš su dviem aukštimačiais sinchronizuodavau karbų darbą. Tuščioje eigoje rodydavo po ~ 9000m. Prie pilnų sūkių - ~ 1000. Abu aukštimačiai puikiai veikia ir dabar
Į viršų
Tinklalapis
PovilasK
Pn Rgp 17 2012, 11:18
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 739
Algis rašė ...

Na sugadinti aukštimačio neišeis. Aš su dviem aukštimačiais sinchronizuodavau karbų darbą. Tuščioje eigoje rodydavo po ~ 9000m. Prie pilnų sūkių - ~ 1000. Abu aukštimačiai puikiai veikia ir dabar


1) Kaip tik "skaičių" ieškojom...
2) Mėginsiu nesugadint: per valdomą vožtuvą, dar kažkaip.
Į viršų
Tinklalapis
inžinierius
Pn Rgp 17 2012, 12:32
Užsiregistravęs dalyvis #301
Prisijungta: Kt Sau 01 2009, 06:51
Pranešimų: 93
...Iš savo praktikos galiu pasakyti kad išretėjimo slėgis įsiurbimo kolektoriuje (staigiai atidarant ir uždarant droselio sklendę) svyruoja nuo -0,1...-0,15 Bar iki -0,8...-0,85 Bar, tai atitinka pokytį apie 560 mm Hg stulpelio. Grubiai padauginus iš 10 (1 mm Hg atitinka 10 m ) gauname apie 5...6 km aukščio skirtumą ir tai per nepilną sekundę. Techninis klausimas inžinieriams - ar aviacinis aukštimatis projektuotas tokiems perkrovimams? Kitas atvejas -jei jo šakoje pastatytume droseliuką (tam kad "strelka per stikliuką neišlėktų" - aišku juokauju). Išvada - aukštimatis yra per daug tikslus ir brangus, kad taip "negailestingai" jį prievartauti. Pagarbiai visiems.
Į viršų
Albertas
Št Rgp 18 2012, 01:28
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1004
Turiu tokią problemelę su dvicilindriu dvitakčiu varikliu- iki šiol normaliai dirbęs variklis neišvysto pilno galingumo,kaista virš leistinų normų,viena žvakė normali kita apjuodusi.Karbiuratorius vienas abiems cilindrams tvarkingas.Kas galėjo nutikti,uždegimas patikrintas,sandarumas atrodo geras?
Į viršų
PovilasK
Št Rgp 18 2012, 01:55
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 739
Albertas rašė ...

Turiu tokią problemelę su dvicilindriu dvitakčiu varikliu- iki šiol normaliai dirbęs variklis neišvysto pilno galingumo,kaista virš leistinų normų,viena žvakė normali kita apjuodusi.Karbiuratorius vienas abiems cilindrams tvarkingas.Kas galėjo nutikti,uždegimas patikrintas,sandarumas atrodo geras?


užstrigę žiedai ? Berods požymiai yra didelis slėgio skirtumas cilindruose(šalto), šaltas turi sunkiau vestis.
Į viršų
Tinklalapis
Albertas
Št Rgp 18 2012, 10:07
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1004
Žiedai laisvi,suspaudimas cilindruose vienodas,šaltas kuriasi puikiai iki vidutinių sūkių jokių problemų, toliau didinant sūkius atsiranda nestabilus,trūkčiojantis variklio darbas lyg tai trūktų benzino,pompuojant rankine pompa papildomai niekas nesikeičia.Nusiroviau variklį, bandysiu dar kartą tikrinti riebokšlių sandarumą,uždegimo kampus,gal dar karbą...tiesiog nežinau nuo ko pradėt
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0850sek,0.0132iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,918kb