Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
ROTAX 462 UL diagnostika |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 739 | Problema: Rotax 462 ant kregždutės pasižymi įdomiu elgesiu: padirbus ~3 minutes ~5500 aps/min, sūkiai krenta iki 5000 (tokie ir laikosi). Trumpam nuėmus gazą - suskaičiavus iki 10 - vėl padavus: istorija kartojasi. Tachometras sukalibruotas. Daugiau nei 5500 ant žemės - neįsisuka (per sunkus propeleris/per didelis žingsnis - tačiau didesnis ir kreiserinis - nemažinsim.). Klausimas: kodėl krenta sūkiai ? Tikrinta: Kuro slėgis: buvo problemų su originalia kuro pompa(pilni sūkiai - dingsta slėgis) - pakeitėm - slėgis laikosi tinkamas- problema išliko. Kuro lygis(įtariėm perpylimą): uždėta originali, nelankstyta plūdės svirtelė karbe- situacija nesikeičia, turima sureguliuota analogiškai - situacija nesikeičia. Šalto slėgis cilindro galvutėse: po 9 atm. Tikrinant su +20ml tepalo (tokia man žinoma metodika) - ~13 atm. Duoda ~100 Kg traukos (stiprus vėjas vakar sąlygojo matavimo rezultatą). Įdomumo dėlei nuėmus rezonansinį - 80 kg. Rezonansinis buvo nuimtas įtarus, kad variklis dirba ties rezonansinų sūkių riba, ir, truputį pašilus, išeina iš tos zonos. Teorija nepasitvirtino: be rezonansinio apskritai nevysto sūkių. Paprastai duoda apie 4-5 m/s kilimo - traukos užtenka. Neramina be priežasties nestabilus darbas. Įsiurbimo vožtuvas - iš pažiūros - sureguliuotas tiksliai. Kolektorius už karbiuratoriaus - sandarus. Išmetimo temperatūra 10 cm už stūmoklio laikosi apie ~530 laipsnių (nekalibruota). Šūkių kritimo metu ir vėliau - nesikeičia. Žikleris truputį storesnis nei originalas (210, adata 15 k2 - nenauja), tačiau tai neturėtų sąlygoti sūkių kritimo. Adata nuleista iki žemiausios padėties (liesiausio mišinio). Krentant sūkiam - temperatūra nesikeičia. Žvakių spalva - "ideali", jei taip galima apibūdint. Karterio riebokšliai - sveiki, tepalo varvėjimų/oro siurbimo požymių: nerasta Užstrigusių žiedų versiją patikrinsiu savaitgalį. Kas dar gali būti ? Ką dar galima patikrinti ? [ Redaguota Kt Rgp 16 2012, 09:20 ] | ||
Į viršų | | ||
Sharas |
| ||
Sharas Užsiregistravęs dalyvis #106 Prisijungta: Sk Geg 04 2008, 10:18Vieta: Kaunas Pranešimų: 91 | Buvo kažkas panašaus tik su 503, oru aušinamu. Ant žemės, padirbus sūkiai krisdavo 500-800. Ir kas tik nedaryta buvo. Žiedai tarpinės, viskas ištikrinta. Skrendant viskas ok. Pastebėta, kad ant žemės įkaista karbiuratorius. Padarius prieš jį nuo variklio pusės reflektorių viskas susitvarkė. 462 vandeniu aušinamas to neturėtų būti, bet ką gali žinoti jei nėra prie ko prikibti. | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 739 | Didžiausia kaltė - kurui. Gal įmanoma išmatuoti vakuumą įsiurbimo kolektoriuje ? Kuro/oro santykį ? Dar kažką ? | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2966 | Galvoju,kad vistik problema žikleriuose.210yra ne truputį,bet stipriai per didelis.Pas tave adata pilnai nuleista(kas yra jau nenormalu),nes pakėlus adatą,pradėtų riebinti mišinį.Beje ir temperatūra irgi per žema.Tu negali padaryti normalaus kuro mišinio.Žvakių spalva nespėja pasikeisti per 3 minutes,todėl ji tau atrodo ideali. Kitas varijantas irgi galimas ir gan dažnas-prie tam tikrų sūkių variklio ir propelerio dažniai pradeda"pjautis" ir gesina variklio darbą.Mums nekartą taip buvę skraidyklėse:-truputį pakeiti propelerio kampą ir problemos kaip nebūta.Deja to nepadarysi su medinuku nereguliojamu propu.. | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2966 | Dar prisiminiau .Visai nesenai"išrišom" irgi Rotaxui problemą.Tik užvestas variklis įsisuka iki pilnų sūkių,po to numetus gazus, vėliau jau nebesiekia pilnų sūkių.Priežastis-plika akimi beveik nematomas plūdinės kameros adatos gumytės išdilimas.Atrodė,vos juntamas padilimas,bet pakeitus adatas,problema dingo. Kartoju-labai įtartina tavo adatos padėtis. Dar galvoju,kad vistik per stipriai užsmaugėt variklį.Rotax 462 ,52 a.j. varijanto max galingumas prie 6500 aps/min.Prie 5500 aps/min jis teturi 38 a.j.Jei ant žemės sukasi 5500,ore dasidės maximum 300-400,na tegul 500 aps/min.Vadinasi tu niekaip neišnaudoji variklio galingumo. [ Redaguota Kt Rgp 16 2012, 11:04 ] | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 739 | vytas rašė ... Galvoju,kad vistik problema žikleriuose.210yra ne truputį,bet stipriai per didelis. Geriau kalbam skaičiais. 210 žikleris yra toks, kokio reikia. Čia vienas karbas, 462UL variklis. 52 AJ versijoje yra 210 - prisegu. 462_partslist.pdf Turiu žikleriu nuo...iki, plius keletą savadarbių, taip pat karbų nuo 582 su įvairiais žikleriais. Su jais, tiesą sakant, taip pat bandžiau - nevysto sūkių. vytas rašė ... Pas tave adata pilnai nuleista(kas yra jau nenormalu),nes pakėlus adatą,pradėtų riebinti mišinį. Adata nuleista per vieną poziciją nuo taip vadinamos pradinės padėties. vytas rašė ... Beje ir temperatūra irgi per žema. Taip. Šiuo metu kiek per didelis žikleris. Sūkių kritimo vistiek būti neturėtų. vytas rašė ... Tu negali padaryti normalaus kuro mišinio.Žvakių spalva nespėja pasikeisti per 3 minutes,todėl ji tau atrodo ideali. Visiem mano testam atlikti prireikė apie pusantros valandos variklio darbo. 3 minutės iki sūkių kritimo. vytas rašė ... Kitas varijantas irgi galimas ir gan dažnas-prie tam tikrų sūkių variklio ir propelerio dažniai pradeda"pjautis" ir gesina variklio darbą.Mums nekartą taip buvę skraidyklėse:-truputį pakeiti propelerio kampą ir problemos kaip nebūta.Deja to nepadarysi su medinuku nereguliojamu propu.. Rezonanso variantą atmečiau kaip per daug kosminį... Bet jau tikrai įdomiau. Pasiskolinsiu kitą propelerį bandymam. | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2966 | gaila,neturiu daug literatūros apie R462.Bet toje ,kur turiu nurodo taip: Karbiuratorius Bing 36, pagr.žikliorius(su dėže ant įsiurbimo) 145.Adatos tipas 15K2 adatos pozicija -3 ,t.y. trečia nuo viršaus [ Redaguota Kt Rgp 16 2012, 12:33 ] | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 739 | vytas rašė ... gaila,neturiu daug literatūros apie R462.Bet toje ,kur turiu nurodo taip: Karbiuratorius Bing 36, pagr.adata(su dėže ant įsiurbimo) 145.Adatos tipas 15K2 adatos pozicija -3 ,t.y. trečia nuo viršaus 1) Pagal mano dokumentaciją: adatos pozicija su įsiurbimo dėže -3. Be įsiurbimo -2. 2) Nesu tikras, ar toks karbiuratoriaus modelis kaip BING 36 egzistuoja... Kiek manual'uose skaitau, yra BING 54 su 36 mm difuzorium. Ant visų karbų matau BING 54. Pasilieku teisę klysti. 3) Rotax 462 Repair manual (šiame forume įdėtas) sako, kad naudojamas BING 54 karbiuratorius, su 36 MM difuzorium. Kit-list'as / dalių sąrašas 1 karbo varikliam nurodo 210 žiklerį (prisegta aukščiau). 4) Dar - dėl rezonanso poveikio: nuėmus gazą ir vėl jį padavus per keletą sekundžių - sūkiai neatsistato. Nuėmus gazą, palaukus 10 sekundžių ir vėl padavus - viskas ok. | ||
Į viršų | | ||
Stanislovas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #117 Prisijungta: Kt Geg 15 2008, 08:52Vieta: Paklaniai, Raseinių sen. Pranešimų: 3411 | Turėjau kadaise stebuklų su "Martynu". Sumažėdavo galingumas kiek padirbus. Po ilgų ieškojimų aptikau netinkamos plastmasės kuro žarnos sujungimą, ribodavo kuro padavimą. Kaip bebūtų keista, ne iškart užvedus... Pakeitus viskas dingo. | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 739 | Ačiū diskutavusiems. Savaitgalį į įsiurbimo kolektorių pasijungsiu aukštimatį, pažiūrėsiu kas ten dedasi... | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System